++++

uvjerila sam se da me neke osobe nisu zaboravile,da me vole,i da se juce nisam imala razloga osjecati nako sjebanom i usamljenom…

mahire izvini za ono juce sto sam napisala u postu…znam ja da me volis i da si uvijek tu za mene…i ne znam ni sta bih bez tebe….fkt ne znam sta mi je juce bilo kad sam pomislila da si me zaboravio,…jbg

ppl odlucila sam nesto necu dopustiti depresiji da me PONOVO obuzme…sad imam mahira i punooooo mi je lakse…

mislim da sam sad konacno ponovo naucila da uzivam u svom zivotu…bar cu pokusati…onoliko koliko mogu…

hehe i moram sebi nabaviti malo veseliji slika…sve imaju veze sa smrti,depresijom,krvi lol eh nema toga vise…=)

wolim was swe punooooooooo

al ipak mahira najvise…lol

freakyemochick
o meni se nema sta interesantno reci...sve vam pise na blogu... aha moj msn je freaky.emo.girl@hotmail.com pa et javite se...

8 komentara

Komentariši