———

hmmm uvijek govorim kak imam naj,naj raju…i imam…fkt imam…ljudovi su full coolll…ludi 100 na sat…..ali oni su tu samo za zajebancije…ludorije..gdje su kad mi trebaju…gdje su svi…gdje su ti moji tkz frendovi…od ovih prijatelja samo dinu zovem pravim…i njemu jos samo i vjerujem…al sve ce ostati isto…pravit cu se da ovoj svojoj "raji" vjerujem..uzivat cu s njima…ali vrlodobro znam da im nikad necu moci vjerovati…prrevise puta su me iznevjerili…povrijedili…misle da njihove rijeci mene ne doticu…i da sam ja jaka…da nema sanse da se naljutim il’ uvrijedim…al nemaju pojma kak neke njihove rijeci bole…najbolju prijateljicu nemam…nisam je nikad ni imala…to sto sam ja misliula da imam…je bilo glupo…

ne znam hocul’ je ikad i imati…ilfana je najbliza tituli najprijateljice…tako blizu a tako daleko…uvijek sam vise vjerovala muskima…oni su punooo bolji prijatelji…ipak se druzim podjednako i sa jedniom i drugim spolom….nemojte sad mislit da sam samo sa muskima…al mi je puno lakse prici nekom momku upoznati se s njim i sve…neg sa zenskom…valjda jer je istina da su sve zenske kuje…i medju najfrendicama nekad ima ljubomore i zavisti…sta znas sta ce bit sutra kad se posvadjate…sve ce vase tajne odati…a muski nisu takvi…zaboli njih kurac za vama…ako im nesh nazao ucinite…sa muskima uvijek mozete i popiti i sve a znati da oni to nece nikom reci samo da vam napakoste…osim ak vas stvarno mrze…al i tu postoje granice…pa kakav je to prijatelj koji tebe uhvati za guzu ili negdje drugooo….ja prijateljem ne smatram onog ko mene ponizava…a hvatanje je fkt ponizavajuce…ok su zagrljaji i to…pa ipak ga na neki nacin volisXD…a da je toj mojoj "raji" stalo do mene ne bi mi dopustili da se rezem…da,da svi oni su to znali…ne moze se to tako lako sakriti…ma koliko se trudili…i da briga me ko ce ovo za rezanje procitati…i boli me briga sta ce o meni misliti…rezanje je jedna od mnogih stvari iz moje proslosti koju necu i NE MOGU izbrisati…

ja zaboravila na vrijeme…moram ici do grada…mozda ovaj post nekad i dovrsim…vidjet cemo…

                     pussek

freakyemochick
o meni se nema sta interesantno reci...sve vam pise na blogu... aha moj msn je freaky.emo.girl@hotmail.com pa et javite se...

8 komentara

  1. ŠTO SE TIČE POSTA…HMMM…DALA SI MI TEMU ZA RAZMISLJANJE…PRIJATELJSTVO JE ZAPRAVO JAKO TESKA STVAR…NIKAD NEZNAS NA CEMU SI I KO TI JE ZAPRAVO PRAVI FREND…ONI KOJI SU TI NAJBOLJI I ZA KOJE MISLIS DA TE NIKAD,AL BAS ONO NIKAD NECE IZNEVJERITI NA KRAJU TE ONI UVIJEK IZNEVJERE…IMALA SAM ISKUSTVO SA TIM…NAZALOST…AL IMA ONIH PRIJATELJA KOJI CE UVIJEK UTJESITI I PRUZIT TI ZAGRLJAJ…I KOJI ZAUVIJEK OSTANU UZ TEBE…A JA SAD GIBAM…VEEEELIKA PUSSSA!!!!!!!!

  2. aa vidis kako imas nekih mojih osobina,i za prijateljstvo isto..vise sam s muskim drustvom i mogu im se povjerit..imala sam prijateljicu 3 godine..ali sad je sve izislo na vidjelo,odala me je nekoliko puta,oprostila sam joj,ali ovaj put je ova kap prelila casu..necu ime nadivat,zna ona i sama o kome pricam 😉
    ma ajd,stecemo mi dobre prijateljice,ali samo zapamti NI NAJBOLJOJ PRIJATELJICI NE ODAJI SVOJE TAJNE ..to sam naucila 😉 pusaraa cujemo s

Komentariši