cijeli dan placem…sinoc mi je umro rodjak…jos sam sva rastresena…da ste ga samo poznavali,bio je dusha,uvijek tu za sviju…zasto je bas on zasluzio takvu smrt,predozirao se drogom i…kraj…boze zasto nisi uzeo moj jadni zivot umjesto njegova…kazu koliko se samo patio u bolnici dok mu je srce polako prestajalo kucati…u kojem sam samo bedaku…jos sad slucajno upalila vijesti na novoj tv i gledam preko 20 mrtvih na hrvatskim cestama,trojicu djecaka pregazio nekak pjanac bez vozacke dozvole…a i dvornik je preminuo…kako je danas grozan dan…cime su oni svi zasluzili da umru,jel to bilo bad luck ili fucking sudbina…ostale nisam poznavala,al za enesa sam fkt sigurna da nije zasluzio smrt ovako mlad…

danas sam htjela pisati o necem drugom,al mi je tako sjeban dan da neam volje…

pa se javim…

 

freakyemochick
o meni se nema sta interesantno reci...sve vam pise na blogu... aha moj msn je freaky.emo.girl@hotmail.com pa et javite se...

6 komentara

  1. Joj dusho pokusaj da se smiris,jako je tesko kada izgubis nekog koga volis_ali verovatno je to neka sudbina!!!!Iako sada verovatno ne mozes da zamislis zivot bez osobe koja bi bila tu svakog trena kada bi zaplakala,osoba od poverenja i ljubavi i osoba koja te uvek nasmejala!!!!Ovaj period ce ti biti tezak ali moras da se pomiris sa time da njega nema i da je tu dosao kraj!!!A zasto i zbog cega se to desilo,to verovatno niko ne zna,i nemoj da opterecujes sebe takvim pitanjima!!!Pokusaj da se setis svih lepih trenutaka koje ste zajedno proziveli u zivotu i to pamti dok si ziva!!!
    Ajd Ljubim te i pokusaj da se smiris

Komentariši